Potřebujete vůbec www stránky?

Jste právě Vy na vážkách zda je nutné mít webové stránky? Tento článek je tedy pro Vás.

Pokud máte firmu musíte mít pravidelné zákazníky, zakázky a tomu odpovídající zisky. Je k tomu třeba mít vlastní internetové stránky? Která reklama je nejlepší?  Možná řeknete. Dobrá zkušenost! Doporučení! Takzvaná „šuškanda“ která je zdarma, tedy pokud vezmeme aktuální dobu a finance. Protože tyto formy propagace stojí hodně úsilí, času a dobře vykonané práce.
Nebo si také vybavíte reklamu v televizi, rádiu, na internetu nebo v tisku za což se hodně platí. 

Obojí je správně. A nejlepší reklama je opravdu ta neplacená. Přesto se hojně využívá i ta velmi draze placená. Proč? Protože ta také funguje a rychleji. 

Pokud se však skloubí firma, která má co nabídnout, má dobré reference, tak svou firmu může výrazně zviditelnit a podpořit tím, že bude mít webové stránky. I začínající podnikatelé nebo soukromé osoby, které se chtějí zviditelnit mohou využít možnost mít vlastní webové stránky. Většina lidí dnes hledá informace na internetu. Když něco potřebují nebo se rozhodují sednou si k počítači a zadávají slova, která je zajímají. Snad právě vy nabízíte tu službu, kterou hledají, budete tím prvním co na internetu naleznou? To záleží na tom zda budete mít www stránky a zda budou pro ně srozumitelné. Návštěvník Vašich firemních stránek není čtenář nebo prohlížeč, ale je to zákazník, který již hledá to co vy nabízíte. Proto není důležité jestli máte až tak pěkné stránky nebo se líbí Vám, ale zda Vaše stránky dávají tu správnou informaci té správné osobě, která ji hledá. Pro ilustraci: Potřebuji ostříhat a jsem z Prahy… sednu k PC a chci najít dobré, levné kadeřnictví. Chci vědět kdy mají otevřeno, jestli budu čekat nebo se musím objednat apod. Nebo mám rozbitou pračku a jsem z Nymburka… sednu k PC a hledám oprava praček Nymburk, chci vědět, zda firma přijede a opraví mi  ji nebo si ji odvezou, kolik to asi bude stát, vyplatí se mi to nebo si musím koupit novou? Řeknou mi to na férovku nebo mě s cenou překvapí až po opravě? To vše může vypovědět dobře a srozumitelně vytvořený web. Design je také důležitý, ale musí korespondovat s účelem a zaměřením webových stránek. přehledně

Verdikt! Aby jste měli jak spokojené zákazníky, kteří Vás doporučí známým, nejdříve ty zákazníky získejte a k tomu Vám velmi pomůže internet. Tak to dnes prostě je. Není však nutné utratit desetitisíce nebo tomu  všemu rozumět, když si vyberete dobrého společníka, který Vám v tom pomůže. 

Účel webových stránek a jejich přínosy

Zvýšení počtu zakázek

Servis zákazníkům – zákazníky si musíte hýčkat, pokud někdo potřebuje zjistit o Vás informace o půlnoci měl by je mít možnost dohledat. Nejde jen o nové zákazníky, ale i o ty stávající. 

Výkladní skříň Vašich služeb a výrobků.

Větší prestiž firmy. 

Zvýšení povědomí o značce nebo produktu. 

Prodejní kanál, který pracuje 24 hodin 7 dní v týdnu

Jaké jsou možnosti

Stránky zdarma na které jste nejspíš také už narazili, Vám neudělají tu nejlepší službu. Proč?  Nic není zadarmo. Většinou je to spojeno s tím, že stránky nebudete mít na své doméně, ale za svým vybraným názvem budete mít nějaký dovětek. Například: vašedomena.kululum.cz  – žádná sláva a každý hned ví, že máte stránky zdarma. Navíc Vám na stránkách budou běhat reklamy, kterými si poskytovatel kompenzuje službu „zdarma“! Nebudou ani vypadat moc dobře a nevýhod je mnoho. Pokud to s internetem myslíte vážně, nakonec budete muset skončit u plnohodnotných stránek. 

Nebo si můžete stránky nechat vytvořit. Pokud se bavíme o prezentačních stránkách pro firmu nebo osobu o několika stránkách, fotkách a nejedná se o e-shop, inzerci nebo rozsáhlé magazíny, i tak se cena se vším pohybuje od 10000 Kč do 50000K č. Proč takové rozdíly, někdy je v té vyšší ceně započítáno vše, tedy doména, webhosting, logo, grafika, seo a další. A v tom druhém případě Vám to firma naúčtuje až potom co jste se rozhodli pro ni kvůli nízké ceně. V jiném případě jde pouze o technickou realizaci bez přidané hodnoty. Vše musíte vymyslet, napsat a pak Vám to na stránky ,,hodí“. Navíc musíte počítat s ročními poplatky za prodlužování domény a webhosting. K tomu je pak všechno jen a jen na Vás. Úpravy a starost o stránky. Vy si musíte dělat vše sami nebo za to zaplatit. To možná dost menších firem a soukromníků odradí.

Ještě nejste přesvědčení?

Několik čísel a zamyšlení.

Investice do webových stránek se vyplatí. Například si vezměte kolik zaplatíte za inzerát na internetu za měsíc? Nebo kolik stojí malinký inzerát v místním, regionálním tisku? Dva, tři tisíce? Web bude Váš inzerát ne na měsíc, rok, ale po celou dobu. 

Kolik Vás bude stát webové stránky od Webov? 20 Kč za den a to jen po dobu jednoho roku. Pak už jen 1,5 denně za provoz. 

75 % obyvatel České republiky má aktivní připojení k internetu. 

Cesi-radi-nakupuji-na-internetu-infografika
Češi rádi nakupují na internetu.

Infografika – jak lidé nakupují na internetu. 

Nejlepší řešení!  Webov.cz Vám nabízí tvorbu webu na míru a to i s pravidelnou údržbou a správou.
Za rozumnou cenu. Kvalitní a pěkné webové stránky. Účelné, trefné texty a obrázky. Zaměření na správnou cílovou skupinu. Prostě všechno co potřebujete k tomu abyste měli na internetu skvělou prezentaci. 

Výběr ze tří variant. Porovnání ZDE

Chtěli byste si osahat administraci ve WordPressu sami ať víte na čem budete? Dejte nám svůj e-mail  pošleme Vám přihlašovací údaje.