Marketingová strategie

Chcete pomoct s marketingem? Potřebujete zvýšit zisky, začít budovat značku a budovat vztahy se zákazníkem? 

Víte,  že je možné platit za reklamu ohromné peníze a někdy bez relevantních výsledků?

Proč to tak je? Jednoduše ten kdo platí za reklamu nemá čas nebo se neorientuje na tomto trhu a tak platí více než je nutné.  


vyznáte se v sociálních sítích
Vyznáte se v sociálních sítích?

Nabídka od nás.

Zastoupení, konzultace, nápady a realizace.

V rámci dohodnuté doby a rozpočtu starost o propagaci Vašich stránek nebo firmy a to nejrůznějšími způsoby. Například: linkbuilding, tedy budování zpětných odkazů, PPC kampaně, online reklama i offline propagace, jednání s grafiky a tiskárnami. Návrhy letáků a jejich rozmístění, akce, stánky, soutěže…

Výsledek bude jak úspora Vašeho času i peněz, ale hlavně efektivně využitá investice s návratností.

Po domluvě a představě o výsledcích, navrhneme rozpočet na propagaci, který schválíte, domluvíme termín realizace.


Co od Vás budeme chtít vědět a na co se zeptáme?

Co je Vaším cílem? Jsou dva druhy odpovědí.

První. Chcete zvýšit konverzní poměr. Více prodejů. Tedy zvýšit zisk. RychleV pořádku chápu a strategie se tomu přizpůsobí. 

Druhá. Chcete zvýšit konverzní poměr. Více spokojených zákazníků.  Tedy více vracejících se zákazníků. Dlouhodobě.
V pořádku, to je z dlouhodobějšího hlediska daleko lepší cíl a strategie se tomu přizpůsobuje. Je to větší zábava. 

Rozdíl mezi těmito dvěma přístupy je ten, že u prvního budete chtít vidět rychlé výsledky, a to je vše. 

U druhého si na výsledky, třeba počkáte, ale za to budou stabilnější. To znamená, že budete investovat do budování značky do komunikace se zákazníky, nějak je obdarujete a vybudujete si dobrou pověst. Každá kampaň tedy nebude znamenat pouze PRODAT, ale například POBAVIT, ZALÍBIT SE, POTĚŠIT A PAK PRODAT. 

Který z cílů se Vám zdá lepší? Jaké máte ambice? Pokud si vyberete první, není problém časem zapojit i ten druhý.
Je to jen na Vás. Délka naší spolupráce je také na Vás a výše Vaší investice je samozřejmě ve Vaší režii. 

Další otázky  mohou být. Jak chcete aby si lidé Vaší firmu, značku, osobu představili? S jakým pocitem si Vás mají lidé spojit? 

Pokud to zatím nevíte, společně to probereme. 


Co nejspíš zajímá Vás?

Jak budete sledovat naši práci? Jak zjistíte jak a kam byly Vaše peníze investovány?

Za každý měsíc Vám předložíme report naší práce. Výsledky můžete měřit například skrze návštěvnost webu, konverze nebo zájmu lidí. Jde v prvé řadě jaký z cílů si vyberete. Výsledky se někdy dostaví později, ale určitě přijdou. 

Vaše peníze budou beze zbytku použity na reklamní účely.

Odměna bude předem daná po domluvě.  Více v ceníku 

Rozsah práce bude 10 až 90 hodin dle rozsahu a domluvy. 

Samozřejmostí je dobrá komunikace. Zde na chatu, emailu, telefonu nebo osobně. 

Marketingové menu od Webov.cz – jak bude vypadat naše spolupráce níže na obrázku nebo podrobnější přehled PDF strategie

Menu marketing